Canom343 Benim de yapıştırmaydı, doğumdan sonraki kontrollerde bir sıkıntı olmadığını söylemişti doktorum. Ama dikişlerin bir ucunda bezelye kadar bir yumruluk vardı. Batma hissi oluyordu, içerde sızı hissediyordum biraz ağır iş yaptığımda ya da yorulduğumda. Ne mi oldu? Doğumdan 10-11 ay kadar sonra iltihap akmaya başladı oradan. Sanki açıklık var gibiydi. Çok korkmuştum. Aksi gibi memlekette doğum yapmıştım ve doğuda görev yaptığım için evime dönmüştüm. Doktoruma fotoğrafını çekip attım, RİF ampul kullanmamı söyledi. Siz de doktorunuzla iletişime geçin bir an önce. Geçmiş olsun.