Ebru_hayat Yaklaşık 5 gündür var olmaktadır. Boğuluyor gibi bir anda tuhaf bir ses çıkarıyor sizde de oldu mu sebebi nedir. Corona ve delta varyantı yüzünden hastanelere gitmeye de korkuyorum!
alerjikbebek Ebru_hayat bazen bazı değişik sesler cikarabiliyorlR komşunun ikizleri çok garip sesler yapıyordu ben bişey oldu diye çok korkmuştum hatta girtlaktan nasıl yapıyorlarsa bence normal biseydir canım ama tabi hekim degilizz sen yine takip et video al hekime göster yada gönder
Belciminannesi Ebru_hayat kaç aylık canım.. İlk aylar bizdede öyle oldu şimdi 3.5 aylık oluyor geçti o sesler
pinar5595 Ebru_hayat evett benim kızım 2 aylık oda boğuluyo gibi öksğrüyo gibi değişik bir ses çıkartıyo baya sesli oluyo burnu tıkalı olduğu için yaptığını düşünüyorum ama çünkü ilk doğduğunda da yapıyordu sonra burnu açıldı şimdi tekrar tıkalı ve yine öyle ses çıkartıyo
Ebru_hayat alerjikbebek annemde aynısını söylüyor normal tedirgin olma. İlk çocuğum ister istemez tedirgin oluyorum
alerjikbebek Ebru_hayat benimde ilk canım bazen biseyler yapıyor dönüyorum bakıyorum ki gülerek boğazı giciklanacak tarzda sesler yapıyor ediyor.
pinar5595 Ebru_hayat benim bebeğimin öksürüğü çoğalınca doktora götürdüm. Burnunu temizleyip hava verdiler o günden sonra geçti