Merhaba anneler🖐️ oğlum 25 aylık ve 10 haftalık hamileyim biraz kötü geçiyor mide bulantısı vs herkes diyor ikinci geliyor artık bezi bıraksın diye ama illaki bebeğimin hazır olmasımi gerekiyor bezi bırakması için çünkü bebeğin hazır olduğunu gösteren hiçbir belirti yok gece sabaha kadar bezi aşırı derecede dolmuş oluyor çok çiş yapıyor ve bezide seviyor degistirelim dediğimde gidip bezini ve ıslak mendili kendi alıp hemen yere yatıyor bezden rahatsız değil yani sizce başlasam çok zorlanır mıyım yada seneye 3 yaşına geldiğinde dahami kolay olur bırakması akıl verir misiniz lütfen kafam çok karışık 🙄