2aylık bebeğim pztesi oldum emzirmeye de devam ettim doktor yaptrmam gerektiğini söyledi herkes aşılandı diye saldı virüs aşısızları çok etkilyomş artık hasta olup bebeğe ne olur düşüncesi ile yaptrdım inşallah sıkıntı olmaz🤲🏻 kendi çok yakın arkdasşm çoçuk dr ayrıten araştrma hastaneainse alerji dr var doçent o da tavsiye etti bir yan etki oluşmadı şuanlık ilerdede oluŞmaz inşallah