Prensesannesi38 ya ben doğduğundan beri hep bu yatakta yatırdım anne yanı, beşik falan hiç kullanmadık. Şu an 4.5 aylık. Uyanıkken de uyurken de dönüp duruyor bazen yerde oluyor. Ama şöyle bir şey var. Montessori yataklar tamamen yerle birleşik yataklar o yüzden orijinalinde onların korkuluğu olmaz, yüksekliği olmaz. Ben buna uygun yaptırdım. Yani ha 3 cm kalınlığında oyun halısında yatmış ha yatağında hiçbir şey fark etmiyor.