Merhabalar alerjik bebek anneleri.
hangi mamayı kullanıyorsunuz?
Benim ikinci bebeğim ilk çocuğumda da süt ve yumurta alerjisi vardı onda 10.cu ayda mamaya başladık similac alimentum ve neocate kullandık ama kabul etmedi zaten iştahsız ve seçen bebekti 3,5 yaşında hala öyle. İçiremedim maalesef
İkinci bebeğinde de kilo alımı durdu doktorumuz alerji uzmanına yönlendirdi ben diyet yapıyordum meme+ mama gideceğiz içimi kolay kokusu az Kilo aldıran mama tavsiyeniz var mı?