Minikheyecan Ürün temiz kullanılmıştır ihtiyaç kalmadığından satıyorum , ürünün kalitesini zaten bilen bilir
acemiannedrnm Minikheyecan merhaba 180 son fiyatınız mı ürün çok kullanıldı mı ben de sağma makinası arıyorum sıfırına çok para vermek istemiyorum bikaç ay kullanacağım zaten
Bsebse Bende de baby plus 2li elektrikli var. Aralık ayında alındı çok az kullanıldı Garanti devam. 100 lira
Minikheyecan acemiannedrnm az kullanıldı zaten görünce anlarsınız bende ilk zamanlar kullandım bıraktım o yüzden fiyatı gerçekten uygun tuttum
BesteArya acemiannedrnm Bende manuel olani var istersen cok para vermek istemiyorsan düşünebilirsin. Ama elektikli olan daha iyi tabiki sen bilirsin:)
BesteArya acemiannedrnm Bende cok kullanmiycam die manuel aldim 3 hafta anca kullanabildim pisman degilim😂😂
Betulyildiz Selam kizlar bendede lansinoh var 2li elektirikli aldim 2 kere kullandim sutum azdi artar diye aldim sutum kesildi :( malesef uzulerek bende satiyorum 430₺ almistim 250₺ veriyorm hic kullanilmamisla ayni yepyeni
acemiannedrnm Betulyildiz merhaba faturası var mı ne zaman aldınız fiyatı biraz daha düşürmeyi düşünür müsünüz?
Betulyildiz acemiannedrnm fatırası atmadıysam var herşeyi kutısuyla duruyor joker bebeden aldık internet faturası bulabilirim sanırım