Gozde_alparslan Ağladım mutluluktan Eyüp çınar bebeğin kampanyasi bitti çok şükür parası toplandı ama Arel hala yarıda nolur inada yardımcı olalım durumu kötü yavrumun baktıkça içim acıyor