harley zor zamanlardan geçtiler tamam kaçıp canlarını kurtardılar oda tamam ama artık gidebilirler yada gelmek yerine savasmalari lazımdı şimdi biz bile Allah korusun bir şey olsa ülkemi terk etmem bende savaşırım ha yapamazsam da yapan askerime polisime destek olurum kaçıp başka yere gitmek çok saçma