Nursena19 Artık korkmanın, galeyana gelmenin vakti! Geç bile kaldık, ellerimizle izin verdik bu hale gelmeye, nasıl hesap vereceğiz çoluğumuzu çocuğumuza. Siz nasıl bu kadar rahatsınız anlamıyorum. Önceden de mi vardı bu kadar mülteci? Neredeydi bu Afganlar? Şu an nüfusun % 10 dan fazlası mülteci ve vatandaşlık veriliyor, bunun sonu çok daha kötü gözünüzü açın artık. Afganlar ülkeye girer girmez, elini kolunu sallayarak güpe gündüz taciz,tecavüz ,darp ve cinayetler aldı başını gidiyor, bayraklarını bile çektiler Alanya’da. Nasıl oyunlar dönüyor, bile isteye elini kolunu sallayarak bu pis suç makineleri ülkeye sokuluyor hala susuyoruz. Buna göz yuman herkes de vatan haini net.