Kızlar kızım 27 aylık doğduğundan beri park yatak kullanıyoruz çok yer değiştiriyoruz o yüzden çok kullanışlıydı bizim için.Sizler ne zaman beşikten yatağa geçtiniz ve memnun kaldığınız ürünler var mı tavsiye edebileceğiniz.montessori olanlar hoşuma gidiyor fakat kullanışlı mı bilemiyorum bilgisi tecrübesi olan annelerimiz paylaşabilir mi?teşekkür ediyorum şimdiden😊