BalliGunesimm Kızlar bi göğüsümden süt geliyo diğerinden hiç yok gibi gelmiyo bile denilir bide ucu çok acıyo acaba bişey mi var bilemedim bunun için hangi doktora gidilir hangi bölüm ?
ftmgz BalliGunesimm genel cerrahi bakıyor mastit olduysanız göğsünüzü pompa ise boşaltıp buz küpleri ile kompres yapabilirsiniz doktor demişti bana iyi geldi
AfraZ BalliGunesimm acile gittim antibiyotik verdi 39 derece atesim vardi sol taraf mastitti. Sukur ilk günüm baya rahatladim solu masaj yap emzirirken dusta sicak su uygula masaj yap
Pamuk_bebegim42 BalliGunesimm Genel cerrah bakıyor antibiyotik verir ayrıca evde kovaya suyu doldurun onun buharına tutun göğsünuzu hafif hafif masaj yapın çok geçmiş olsun