Herkese Merhaba,
İstanbul’da yaşıyorum fakat doğum izni nedeni ile memlekete geldim. Döndüğümde işe başlayacağım. O nedenle buzluğa süt stokluyorum. Sütleri güvenli şekilde nasıl götürebilirim? Daha önce böyle bir işlem yapan varsa önerilerinize ihtiyacım var🙏
- Termal çanta içine buz kasetleri yerleştirsem uçakla seyahat etsem, 6 7 saat sürse toplam çözünür mü sizce?
Şimdiden fikirleriniz için teşekkür ederim. 😊