Tftmnr merhaba Doğumdan sonra 11 aydır düzenli olarak 50 günde bir adet görüyordum bu sefer daha 30 gün kadar vardı yeniden olmama ama dün aşırı yoruldum ve öğle kanamam başladı parlak kırmızı renkte ve parçalar gelmeye başladı önemsemedim normaldir dedim ama bugün artık dayanamıyorum ayağa kalkacak halim yok sanki yere yığılacakmışm gibi hissediyorum ve bugün de o parçayı gördüm sanırım daha önce çok düşük yapmış bi yakınım vardı olayı detaylı anlattığım da düşük yapmış olabilirsin dedi kanaman yarın azalmazsa doktora git dedi merkezden uzakta yaşıyoruz şuan gtme imkanım da yok zaten buraya yazmak istedim içim buruk üzgünüm bi o kadar da 🥺
endoplazmikretikulumiste Tftmnr düşük çok ciddi bir regl sancısı gibidir wc de parça düşerken özellikle kese orda ölüceni sanırsın, tecrübe ettim biliyorum . Çok ağrılıve sancılıdır Düşük yaptığını sanmıyorum o yüzden.
rua_da_senhora_das_verdades Tftmnr kimyasal gebelik muhtemelen. Üzülmenize gerek yok. Sağlıksız bebeği rahmin atmasına deniyor kimyasal gebelik diye. Adet gecikiyor adet kanaması gibi atıyorsunuz biraz parçalı oluyor. Eğer gitme fırsatınız olursa merkeze, kan verdiğinizde kanda çıkar.
Med Tftmnr düşüğe benzetemedim, dış gebelik,kimyasal gebelik, ara kanama fln olabilir yinede kadın doğuma gidebilirseniz gidin
Tftmnr Med peki bu durumlarda bebek varsa düşmemişse ne yapmak gerekir inanın hiç bir bilgim yok merakımdan soruyorum
endoplazmikretikulumiste Emin olmak istiyorsan gebelik testi yap yarın halen beta hcg mevcuttur vücudunda,düşük yaptın dıye birden çekilmez yavaş yavaş düşer hcg. Bu en kesin yöntemdir . Sonuç pozıtıfse gebeydin düşük yaptın değilse zaten değildin
Zeynepazram rua_da_senhora_das_verdades bende dogum yaptıktan bir kac ay sonra büyükce bir parca geldi ama agrı sancı olmadı hic acaba bendede mi kimyasal gebelik oldu 😳 ben normal dogum yaptım diye önemsemedim nedense pıhtı atıyodur diye dusundum ama sertti diye hatırlıyorum
ikiprensannesi_gul Tftmnr düşük kanla beraber açık renkli hafif sert çok değil bi parçanın gelmesi yani kanın içinde açık renkte hafif sert bi parçacık gelirse düşük yani o kese oluyo
rua_da_senhora_das_verdades Zeynepazram bilemiyorum testte falan çıkıyor beta hcg düşene kadar bir süre kanda oluyor