Merhaba. Bir buçuk aylık bebeğim var. Emzirirken uyuyup kalıyor ve kucağımda iyice uyutuyorum. Pusetine koyduğum zaman tam dalmamış bile olsa oyuyor. Ama beşiğine yarım saat sallayıp bıraktığın zaman bile daha kollarımdan bırakır bırakmaz başlıyo bağırmaya. Başka salıncak denedim olmadı düz yerde yatırmayayı denedim olmadı. Sürekli pusette yatırmıyorum sadece gündüzleri uyudukça ona bırakıyorum. Ama geceleri beşiğinde uyutana kadar her kalkışında eşimle akla karayı seçiyoruz. Sizce neden yatakta yatmak istemiyor . 1 aydır her seferinde yatağına bırakınca basıyor kavgayı. Sevdirmek için Öneriniz olursa çok sevinirim.