Melismise Ben de yolun başındayım, dün başladım. Dün 5 6 kez emzirdim bugün 3 kez emzirdim ama gece de huzursuz olursa emziririm. Dün çok ağladı üzerimden ayrılmadı ama bugün biraz daha sakindi umarım yarın daha iyi olur. Allah kolaylık versin size de. Azaltarak bırakmak en iyisi hem bebek hem sizin için