blself33 Kizlar kızım biberon tutmuyor evdeki wee ama bebeğim tutmuyor ağlamak istiyorum sütüm de yetersiz hangi biberon alsam tutma ihtimali çok yüksek olur lütfen yardım
Defnescum blself33 valla pıyasadaki bütün biberonları aldım tutmadı bnm kızım ama phılıps avente cok tepkı vermemıstı onu deneyebılırsınw
Gizem97 blself33 bende lansinoh kullanıyorum canım çok memnunum yumuşacık ve çektikçe akıyor tavsiye ederim
Sebilezeynep Philipsde kullandim lansinohda.Suan lansinohla devam ediyoruz onu daha çok begendi benim kiz
sarilokumumm blself33 avent kullanıyorum hemen tuttu ya da geniş ağızlı alın benim oğlumda wee baby tutmadı geniş ağızlılardan verdim