Merhaba hayırlı akşamlar 🌸 zayıflamak istiyorum kullandığınız memnun kaldığınız uygulama var mı böyle yediğimi içtiğimi yazdığımda hesaplama yapacak ve kaydedecek yardımcı olursanız sevinirim bir de oğlum 15 aylık yeşil çay ve detoks içecekleri yapıp içebilir miyim ve emziriyorum bu arada bir sıkıntı olur mu