Reyyan-ayse57 Kızlar yardımcı olun lütfen kovit aşısı oldum ve bebegimi emzirip emzirmeme hakkında kararsız kaldım sabahtan beridir emzirmedim asi olupta emziren yada asi olup ta ne yaptınız yardımcı olun lütfen bebeğim 3 aylık
Miumiuu Reyyan-ayse57 Ben 10 günlükken birinci dozumu oldum biontech. Emzirmeyi hiç kesmedim antikor geçsin diye canım. Şu an 36 günlüğüz haftaya ikinci dozumu olacağım. İçin rahat olsun emzir sende ki bebişine antikor geçsin🌸
Gulumse1 Reyyan-ayse57 ilk asimda emzirdim cuma günü ikinci doz var yine emzirecegim doktor emzir bir sorun olamz demişti çok şükür bir sorun da yaşamadık.
EceEgemen28 Reyyan-ayse57 2 dozda da emzirmeye devam ettim antikor bebeğe de geçer demişti çocuk doktoru biontech oldum ama ben sinovac ta emzirme önerilmiyor die söylemişlerdi
emoo geldiğim gibi emzridm 2aylık benmkide dün oldum emzir dediler 3tane doktora sordum ona da antikor geçer iyi olur dediler
Reyyan-ayse57 emoo cidden içime şu serptiniz şuan 2 aylık bebisiniz olmasida ıyi oldu fikir acısından teşekkür ederim
Reyyan-ayse57 Sessiz-zaman123 benimksi 2 doz 1 çişinde memleketindeydim orda oldum ordaki doktor emzirme 1 gün boyunca dedi ozaman daha küçüktü idare ettik mamayla ama simdi 3 aylığına sabahtan beridir beni kokluyor meme istiyor anca aklıma geldi sormak
emoo Reyyan-ayse57 Allah herkesi korusun bitsin gitsin inşallah en çokta bebişlere bir şey olmadan kurtulalım artık🤲🏻
Selinszk Emzirin bebeğinizi de korur ben ilk dozumu doğumdan hemen sonra oldum emzirdim ikinci dozumuda bebeğim 1 aylıkken oldum hiç bi problem yaşamadım