Zehra6363 Kizlar 15gun Once Sezaryan Dogum yaptim 3 gündür İdrar yaparken cok agri yanma var hemen kesiyorum sonra karnim agriyo doktora soyledim ilac verdi fayda etmedi sondadan diyo ama boyle olup sonra duzelen varmi ne olur bi akıl verin cok zorlaniyorum
BarlasMomm Zehra6363 sondadan kaynakli oluyor. Bende yasamistim birsey kullanmadim kendi gecti zamanla.
TinkyWinky Zehra6363 doktorum ağrı kesici ve antibiyotik verdi bunun için özellikle bir şey vermedi zamanla geçiyor kendiliğinden
nilaylks Zehra6363 sondadan oluyor bir aya yakın sürede geçti yapmak istemezdim zorla yapardım gözümden yaş geldiği bile oldu yanmadan