Nevanin_annesi 7. Aydayız. Biz de öyleyiz. Sinyali veriyor, esniyor, gözlerini ovuşturuyor, mızmızlanıyor, uykusu geldiğinde kulağını kaşıyor… odaya gidiyoruz oyun oynamaya başlıyor. Ben de zorlamıyorum. Oyun oynuyorum. Baktım uyumak istemiyor bir süre sonra kaldırıyorum. Bu sıra diş çıkartıyor. Sanırım o yüzden. Dişler çıkana kadar düzen oturtmak çok zor gibi. Diş yokken 4 saatte bir beslenme için uyanan bebek şimdi 2 saatte bir uyanıyor.