Dilara12_ Benim de bebeğim 5 aylık ve planlı olarak ikinci bebeği istiyorum. Fakat henüz adet görmedim. Bunun için doktorumla görüştüm. Sezaryen dikişi 1 senede iyileşmeyi %90 tamamlıyor. Zaten hamile kalıp Doğum gerçekleşene kadar 1 yıl tamamlanacak bununla alakalı sıkıntı yok dedi. Muayene etti adet görmesen de yumurtalıkların aktif o yüzden hamile kalabilirsin dedi. Üçüncüsü ise bana kalırsa bebeğin 8 9 aylık olana kadar bekle bebeğini emzirdikçe rahimde kasılmalar olur bu da düşük riskini artırır dedi ☺️