https://www.hizliresim.com/m2mt5gn
Kizlar iyi aksamlar. Oglumun sacinda 1 haftadir bu sekilde bi acilma oldu. Sackiran midir nedir? Bilen duyan basina gelen var mi? Yarin doktora goturecegim. Berber yapmistir diye onemsemedim ilk basta ama cok orantili bir acilma. Buyuk insanlarda duydum sackirani ama cocuklarda ne gordum ne de duydum. Oglum 3 yasinda .Bileniniz lutfen yardimci olsun,