bukaga benim oğlumda da diz kapağının üzerinde bacağının iç kısmında asimetri vardı. Usg de sorun çıkmamıştı ama içime sinmyince doktoruna sormuştum. Bezini çıkarıp yüz üstü yatırdı ve kalçasının tam altındaki bogumlara bakıp bir şey yok demişti. Ben de bacaktan bakılıyor sanıyordum ama öyle değilmiş. Siz de doktorunuza sorabilirsiniz içiniz rahatlar. Bu arada oğlum 25 aylık oldu, gerçekten sorun yok boşuna evham yapmışım