Kızlar merhaba
bebeğim 7 aylık oldu gündüz uykusu berbat beni çok yoruyor gündüzleri hiç uyumuyor uyusa bile bi yarım saat anca bazen o kadar bile değil 😢 yemin ederim artık sinir krizi geçiriyorum ya kendimi zor tutuyorum tek başımayım yanımda kimsem yok ailem uzakta, bugün bide hasta olmusum düşünün saat 11 den şu saate kadar sadece 5 dakikalık uykuylaydı yeni yattı.doktora mı götürsem sizinde bebeğiniz böylemi ?