Tuceeee ben ne zaman ıslak mendil kullansam pişik olurdu, çok denedim farklı farklı ıslak mendil hepsinden de oldu.
Islak mendili tamamen bıraktım uzun süreye kadar sonra hemen geçti
Yüzünde de kızarıklıklar çıkıyordu egzama , nemlendirmeden durmak olmuyordu onu da sürekli nemlendiriyordum mustela stelatopia ile
ama çok şükür atlattık hepsini şuan hiçbir şey kullanmıyoruz 1 yaş 7 aylık oldu