Zeynebakman kendim hemşireyim, birçok çocuk doktoruyla iletişimim oldu ve kendim de böyle yaptım. Eğer sarılıkğınız yoksa halaa riski arlatmış değilsiniz, 15.gün eğer bebekte uzamış sarılık şikayeti yoksa sarılık riski kalkıyor. 15.günden sonra uyandırmanıxa gerek yok 3-3.5 saat kendi uyuyabilir daha sonra kalkmazsa kaldırın. 1 aydan sonra da acıkınca kalkacak mı onu kontrol edin eğer kalkıyorsa uyumasına müsade edin . Nacizane fikrim,araştırmam ve uygulamam tabiki annesi sizsiniz size doğru geleni yapınn😊