Balogluubusraa Benim bebeğimde hiç emmedi beni mecbur biberon kullananlardanım. ( hemen hemen 7 ay sağarak verdim). Ben iki veya üç günde bir kaynattım ama sürekli sıcak su ilede biberonlarımı hep çalkaladım.
Ayrıca, biberonları yıkmak için aparatlarım var onları kullanıyorum.