Nez122 ama yazık değil mi bunun çözümü bu mu olmalı hiç kimseye zararı olmayan çoluğun çocuğun günahı ne bunun faturası devlete kesilmeli, o kalabalık bunun için yürüyüş yapmalı, hukuki yollar aramamlı ,ev vermemeli ,iş vermemeli ama hiçbirini yapmayıp içinde çoluk çocuğu olduğu evi taşlamak benim için asla kabul edilemez . Benzetilemez aynı şey değil ama Almanya’da da Türk mahallesi var bir Türkün Almanı öldürse ve onaylarda böyle tepki verse ırkçı deriz noluyo deriz Almanya onlara hak vermiş bunlara noluyor deriz o yüzden çözüm böyle olmamalı 🤷♀️