2023 katilleri .neden arasında hiç kadın çocuk yok ,geden hepsi erkek .neden yangın arasında bunlar çıkıp geldi .neden onbinlerce silahlar kayıp… Allah kahretsin artik diyecek sözüm yok .kendi ülkemde afganlardan ,Suriyelilerin,zenginlerden korkuyorum ya yolda giderken bisey yapsalar diye özgürce neden dolasamiyorum. Yüzyıllarca savaşarak aldığımız kadin haklarimizi neden kullanamıyoruz