minigimmm_15 Arkadaşlar Görümcemin üst üste kğrtaj sonucu rahim yapışıklığı oldu ve bi türlü gecmiyor actırıyor yenşden yapışıyor 1 2 ay sonra oyle bsy yasayan ve çözüm bulan varmı lütfen cvplarmısnz❤️