Zynpck0101 17 ve üzeri hastaneye yatış yapılıp Işın tedavisi yapılıyor diye biliyorum bizim 14 çıkmıştı düşene kadar haftada 1 kan değerlerine bakıldı ve sürekli emzirdim birde anne ve bebekte kan uyuşmazlığı varsa biraz uzun oluyormus sarılık geçme süresi bebeğimin kan grubu benimle aynıydı 15 günlükken atlattık çok şükür uzamadı