BirAnneBirBebekkkKk son sahur gecesi yavaş yavaş başladı sancılarım, (normal doğum).. Annemi aradım gece, sabah 6 ya kadar telefonu kapatmadı sürekli dakika saydı doğum sancısı mı diye.. Sonra annem dedi bir duşunu al sıcak dedi, sabah Dr a git ama yanında eşyalarını al dedi doğum sancısı bu dedi.. Bende duşumu aldım, evleri topladım bir yandan sancı çekerken🤣 çok acı hissetmediğim için evin işini gördüm sabah 11 de gittik hastaneye, 4 cm açılma var dediler, yatışı yaptık, neyse akşama kadar açılmalarım arka arkaya oldu, en son 8 cm de kaldı, 10 cm açıklık diye doğum olacak hadi yürüyüş yap açılsın dediler, oda içinde yürüyüş yaparken sancılar artıyor, bir türlü açılma olmadı, canımdan can gidiyordu her sancı girdikçe, hastaneyi yıktım acıdan, en son ebe geldi yaşıtım, seni doğurtacam otur çatal demesin mi🙉Dr um geldi sei doğurtacam ıkkın dediler, ıkkınırken biri üstüme çıktı bir anda canım yanıyor diye bağırırken annem dışarda sesimi duydu ve acıma dayanamadı fenalaşmış.. En sonda elhamdülillah Dünya tatlısı Kızım Feyza im geldi.. Canım kızım yarın tam 3 aylık olacak Elhamdülillah.. 😍😍😍❤️❤️❤️❤️