İyi akşamlar arkadaşlar dün aşı oldu oğlum bişeyi yoktu bugün beni bezdirdi sürekli mız mızz yemekte yemedi iki kez 10 dakika bile uyumadan uyandı şimdi uyuttum sürekli hareket halinde uyanıyo uyuyo niye acaba bi sıkıntısı mı var sizce yoksa aşıdan sonra böyle oluyo mu