Taze-Anne28 4mevsim_1esila yabancı olarak breaking bad i öneririm izlediğim en iyi diziydi. Türk olarak bence eski diziler daha güzeldi. Yabancı damat, asmalı konak, ikinci bahar aşk ı memnu en sevdiğim dizilerden. Tür söylerseniz ona göre de önerebilirim
Melin16 4mevsim_1esila farketmezse ozaman direk acıp baslayın netfilixte binlerce var zaten sormanıza gerek yok gibi bilemedim ilginç.
Melin16 4mevsim_1esila tamam diziden bahsediyorum bende zaten. orda dizi, film, belgesel ne ararsanız var zaten de neyse sizin üyeliğiniz yokmuş zaten.