Yani 1 hafta kadar yoktum bı geri döndüm 2 dk da bir reklam video aşırı uyuz bir durum tamam reklamda lazım anlıyorum ama bir posta
giremiyorum yorum yapamıyorum postun yorumlarına bakiyorum 5 yorumda bir reklam ay fenalık geldi hiç dayanamam işimin bölünmesine 🥺😒 hepinize böyle mi acep☝🏻