Ayskoc Merhaba arkadaşlar çalışan anneler olarak bu yıl içinde doğum yapıp SGK dan ne kadar ücret aldınız, bana doğum öncesi bir maaş yattı ve doğum yapınca da 6178 yattı şuan için 1 ay eksik görünüyor hala yatmadı sizlere de öyle olan var mı acaba
Yldrm3105 Ayskoc Mayıs’ta doğum yaptım bı 4000 kadar yattı şimdi raporum bittikten sonra tekrardan yaticak ama ne kadar yatar bilmiyorum onu henüz
Csknozge Ayskoc eksik yattıgını nerden anladınız ben aralıkta dogum yaptım bi o zaman aldım bi de subatta aldım 7 7 bucuk gibi bişeydi herkese aynı yatmıyor sanırım
Ayskoc Aysenur219 eğer SGK lı çalışıyorsanız çalıştığınız yere veya muhasebecinize doğum raporunu vermeniz gerekir yada SGK ya
Melin16 Nurse42 o doğum parası yatan 300 lira ayrı sizinki tek seferlik yatan para sanırım. Bayan doğum iznindeyken maasıyla yatan parayı söylüyor sanırım. Kimisinin her ay maası yatar kimisine toplu yatar iş yeriyle alakalı bir durum.
Ayskoc Sedaaslan bende nisanda doğum yaptım 232 lira emzirme için yattı birde doğum öncesi ve sonrası da aldım yani doğum sonrası 3 aylık hesaplıyorum 8400 yapıyor tam maaş yatıyorsa eğer bana 6178 yattı birde bir ay öncesi doğumdan önce aldım 1 maaş
Berragibi Ben Bağkur’luyum, kendi şirketim var. Nasıl olacak doğum parası bilen var mı? Bir yere başvuru mu yapılıyor?
Csknozge Berragibi sizin yerinize calıstıgınız yer yapıyor normalde muhasebecinizle görüşün onlar hallediyor
Nesizade Berragibi doğum belgenizle SGK ya gidin yardımcı oluyorlar zaten 7.500 TL ye yakın para aldım ben
Ayskoc Csknozge asgari ücretle çalışıyorum bende doğum öncesi ve sonrası aldım 2900 ve 6178 olarak normal mi yani herkesin maaşına göre farklılık gösterir belki ama asgari ücret üzerinden hesaplayınca sanki 1 maaş eksik gibi hesaplıyorum
Ayskoc Nesizade asgari ücretle çalışıyorum bende doğum öncesi ve sonrası toplam 9 .100 küsür yatmış oldu normal mi yani herkesin maaşına göre farklılık gösterir belki ama asgari ücret üzerinden hesaplayınca sanki 1 maaş eksik gibi hesaplıyorum
Ayskoc Zeynep-mina12 asgari ücretle çalışıyorum bende doğum öncesi ve sonrası toplam 9 .100 küsür yatmış oldu normal mi yani herkesin maaşına göre farklılık gösterir belki ama asgari ücret üzerinden hesaplayınca sanki 1 maaş eksik gibi hesaplıyorum
Nesizade Ayskoc asgari ücret üzerinden hesaplanıyor evet doğum öncesi çalışamaz raporunu ne zman aldığınıza bağlı ben 2 ay önceden almıştım ama doğum sonrası kaç ay almıştım hatırlayamıyorum
Csknozge Ayskoc yok asgari ücret üstünden kesip yatırıyolar malesef kesinti oluyor yani hepsini vermiyorlar
Aleyna_55 Ayskoc merhaba canım bana doğumdan önce ve doğumdan sonra olarak yattı doğumdan önce 4000 doğumdan sonra 5000 yattı 300 TL çocuk parası 232 TL emzirme parası yattı muhasebecin ne zaman işlerse raporunu ozaman yatar para