XFufux canım bizde de aynı durum var 7 aylık olacak iki aydır 200 gram alıyo. 5 ayda ek gıdaya geçtik doktor tavsiyesiyle aslında karnı tok oluyo biliyorum ama çok hareketli. Değerleri düşükse kilo alımı yavaş olabilir dedi doktoru tahlil falan verdik kan değeri düşük çıktı kan ilacını değiştirdik inşallah işe yarar😊