Aysetrkz Merhaba arkadaşlar 10 aylık oğlum var emiyo ve dün 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim hamileyken emzirmek zararlı mı?
Deletedmom4444 Aysetrkz Ben kizim 18 aylikken hamile kaldim.5 .aya kadar emzirmeye devam ettim.Erken dogum riskinden kaynakli doktor kesmemis istedi.
MerveAkty Aysetrkz büyük çocuğuna bi kilo kaybi kusma vs yasatmazsa hicbir sıkıntı olmaz emzirmende ben hamileyken emzirdim şimdi ikisini birden emziriyorum 😊
Ysm2019 Aysetrkz hiç bir sıkıntı olmuyor ama ben gece çok uyanıyor diye 5 aylık hamileyken kestim ama bir kaç doktor aynısını söyledi emzirmeye devam et demişti
Deletedmom4444 Ankakusu35 Yok benim kizim erken dogmustu onlem amacli birakalim dedi.Gerci oglumda 30 haftalik dogdu.
Gizemaktas Bende emzirmeye devam ettim 24 haftalıkken kesmek zorunda kaldım kasilmalarim çok oluyordu zaten ilk oğlum erken doğum olduğu için kesmiştim serum yedikten sonra ama bir sıkıntı olmazsa emzirmeye devam edebilirsiniz :)
Tuba Aysetrkz riskli bir gebelik geçirmediğiniz sürece emzirebilirsiniz, buna tandem emzirmesi deniliyor araştırabilirsiniz🌸