antropologanne Seymamine Bende bir süre kullandım. Sonra bıraktım. Boyun rahatsızlıklarının hepsi direk okb, depresyon vs gibi ruhsal hastalıkları da etkiliyormuş. O yüzden stres yapmayın. Rabbim hepimize şifalar versin, sizede cok gecmis olsun💜🙏
Seymamine antropologanne çok teşekkür ederim Allah razı olsun Rabbim ne sıkıntınız varsa gidersin inşallah
bikerem Seymamine + verigolu migrenim de var. Ilac,fizik tedavi,sinir blokaji,antidepresan vs fayda etmedi,olmek isteyecek kadar coktu,5 yil cektim,sirf bu yuzden hadi bi daha donerse diye diye anksiyete oldu. Ben maneviyatta buldum sifayi cok şükür
Seymamine bikerem hamd olsun geçmiş ne güzel…dua ediyorum namazlarımı aksatmamaya çalışıyorum ama bi yerde yanlış yapıyorum demek 😔
bikerem Seymamine insallah feraha cikarsin Rabbim, o kadar iyi anliyorum ki sizi. Safi adiyla sifa versin,yanlis yaptiginizi dusunmeyin belki iyi birseyin habercisi mukafatidir. Tabi ki tibben tedavi olun o apayri
bikerem Seymamine elbette ederim etmez olur muyum,o minik yavrunun yuzu gozu suyu hurmetine verecektir Rabbim sifanizi insallah
Seymamine bikerem Allah razı olsun çok mutlu ettiniz beni ..öyle zor ki ona yetememek etrafıma bakıyorum öyle güzel ilgilenebiliyorlar bebekleriyle ama ben hep zorla ..onun için iyi olmak istiyorum
bikerem Seymamine kafa hacamati ve akupunktur onerebilirim. Hacamat cok iyi gelmisti inanarak gitmistim,ilk sirt sonra bir iki hafta sonra kafa hacamati yapmisti,oyle hafiflemistim ki
Seymamine Gocicim neredeyse her ay yapıyorum bi etkisini göremedim ama vazgeçmedim yapmaya devam ediyorum
Gocicim Seymamine peki duzlesme icinmi yapio normal kupalari hep ayni yerlere mi atio her tedavinin kupa yerleri farkli bana tek seferde cok iidi bi de duali mi yapiosunuz ayetel kursilerle vs
Seymamine bikerem kafa hacamatı da çok sık yapıyorum doğumdan sonra her ay mutlaka yapıyorum ..zamanı var demekki benim şifamın..hacamatı yapan arkadaş da çok şaşırıyor herkes sonuç alıyor senin neden böyle diye
[silindi] Seymamine boyun düzleşmesi çok çok ileri boyutta bende de var. Akşamları tamda böyle oluyorum şuan kafamı tasiyamiyorum . Boynuma ağır geliyor
[silindi] Seymamine Boyun düzleşmesi sinirlerin sıkışması yüzünden oluyor. Etkiler yani . Boyunda sinirler sıkışıyor kemik duzlesiyor . Sonrada geriye doğru eğiliyor . Benimde tersine eğilmiş durumda.