rainbowbaby Sağ memesinde nohut kadar bir sertlik var doktorumuz pek onemsemefi başka bi doktora daha gitmeli miyim daha önce böyle bir sey yaşayan var mı yardım lütfen 😔
Elifsmotherr rainbowbaby Kaç aylık bebeğiniz yeni doğanda normal karşılanıyor. Ellemeyin kendi kendine geçecektir.