Nrgs rumeysa276 hayır olmaz, bizim de 1 yaş aşısında su çiçeği aşısı yoktu nerdeyse 2 ay sonra geldi de öyle yaptırdık
Pudrabeyazim rumeysa276 zaten bakanligin asi takviminde ay sonu olarak yaziyor mesela 9.ay sonu ama ay içerisinde de yapiyoarlar günlerini belirliyor kurumlar periyotta gore sorun olacağını sanmiyorum
TinkyWinky rumeysa276 yok olmuyor ben 1 yaş aşısını geç yaptırdım bayram tatili girdi araya bir de bebeğim grip oldu derken geç yaptırdım bir sorun olmuyor.Su çiçeği olmadı hatta bekliyoruz bakalım