Assimay Bazı markaların 6. Aydan sonra kullanılabilen sütleri varmış. İçindeki protein oranı, anne sütündeki protein oranına uygun olarak düşürülmüş. Bu konuyla ilgili bilgi sahibi olanlar ya da kullananlar paylaşabilir mi?
Cesurefe Devam sütleri var 1 yaş sonrasi oluyor genelde.6 ay sonrasi hic duymadim ama mamalarda da besin degerleri anne sütünee es deger tutuluyor bence
Assimay Cesurefe mamalarda şeker oluyor malesef 😔 o yüzden süt düşünmüştüm 6. Aydan sonra veren varsa. Pınar 6-12 ay sütü varmış sanırım
Assimay Cesurefe Doktor 6. Ay sonrası sütlere su karıştırarak azıcık verebilirsin dedi😶 bilemedim. (Kızım 9. Ayını bitiriyor)
Uzaymekiii Kızım 11 aylık olacak 6.aya kadar günde 3 kez devam sütü takviyesi yaptık sonra ek gıdayla beraber emince gerek kalmadı ama ara sıra geceleri veriyorum bu aralar. doktora süte ne zaman geçicez illa 1 yaş mı olması lazım diye sormuştum geçen ay o da 1 yaş sonrası da yarım su bardağı kadar alabilir günlük yani öğünlük değil dedi. Demir eksikliği ve diğer yan etkiler sebebiyle sütü önermiyolarmış devam sütüyle 2 yaşa kadar sonrasında normal süte geçiş dedi. Ayrıca uzun ömürlü ürünlerin hepsinde katkı maddesi olduğu için zaten çocuklara verilmesi tavsiye edilmiyor
Uzaymekiii Assimay evet en sağlıklısı 1 yaş sonrası belki doktorunuz farklı bi öneride bulunur yaşına girdikten sonra😊