Oglumunannesiyim__ ay ne alaka yaa herkes de bebek profesörü olmuş 🤷🏻♀️ doktorlar vermeyin su diyorleiar bol bol emzir susuzluğunu sütten alır o.. Midesini suyla doldurmamak gerekir asıl 🙄
Biz 5.5 aylık ek gıdayla birlikte başladık suya 🥲
Öncesinde mama verdiğim zamanlar, az 1 2 damla veriyodum ama zaten mamayı erken bıraktık biz..