Olric11 Tam beş ay gaz sancısı çektik ben sürekli kendimi eleştirip bebeğin gazlı bı bebek olduğunu kabul etmemekte çok direndim kendimi hatalı gördüm yetersiz his ettim ama ne zaman ki benim çocuğum da böyle kabul etmeliyim diye kabul ettiğim an bı düzen oluştu, tabiki annelik çok meşakkatli şuan 10 ay 7 günlük bir aydır gece dört beş kere kalkıyoruz okadar zor oluyorki anlatamam ama dilinden halinden anlamaya çalışıyorum iki haftadır hastayız annelik hiç bitmiyor o yüzden üzülmeyin dua edin bol bol okuyun miniginizi.