Merhaba belli miktarda param
var bankaya yatiramiyorum eşimle bazen karttan alışveriş yapıyoruz anlamasın diye . İnternet bankacılığından da bakar bazen hesabıma . Parayı zor günler icin tutuyorum eşimin bilmemesi lazım çünkü o öyle bir insan ki cebinde 1 kuruş bırakmaz son parasına kadar harcar bendekini de bilse harcayacak. Evde en son gram altin kalmıştı onu bile bozdurup kendine kıyafet alan insan öyle biri yarını asla asla düşünmez . O yüzden onun görmeyeceği nereye koysam paramı . Onun verdiği harçlıktan biriktirdim de topladım karar verdim her gün 10 TL bile toplasam ayda 300 yapıyor altın mi alsam çeyrek falan biriktiripte ne yapsam ama haberi olsun istemiyorum ister benden harcar