Bugün doktora götürdüm benim kızım oldu bu hastalığı salgın var diyorlar heryerinde var baloncuk gibi içi.Doktor alerji şurubu ateş düşürücü verdi inşallah geçer tez zamanda 🤲bulaşıcıymış genelde küçük yaştaki çocuklarda döküntü ateş oluyor.Büyük çocuklarda pek olmuyor dedi doktor