rla Kızlar kızım 12 aylık ama doktorumuz 1 yasına kadar 2 numarasınu kullanmamızı söyledi 3 e geçiyorum artık 9/12 yazyor 2 de ama neden götle birsey yaptı anlamıyorum 3 kez sordum siz kaç numara kullnıyorusnuz 12 aylık