Csknozge HaticeClk merhaba dogumdan hemen sonra 2 aylık yatıyor 2 ay gecincede diğer 2 si yatıyor süreleri vardır mutlaka tam bilmiyorum süt parası 300 tl gibi komik bi rakam malesef doğum parası 7 bin 7 bin 500 gibi bişey aldım ben maaşla alakalı
esra_2961 HaticeClk dogum parası aldım ılk çocuk 300 lıra suresı var mı bılmıyorm ama benım param çok geç yattı kızım 4 aylık yenı yattı