Merhaba anneler oğlum için wee bibs,mamajoo emzik denedim hiçbirini tutmadı öğürüyor alınca bir iki dakika emiyor sonra fırlatıyor son çare Philips aldım üç dakika emdi sonrasında fırlattı attı yine öğürüyor gibi yapıyor 🤷🏻♀️ alismicak sanırım emziğe